Pagina's

dinsdag 14 augustus 2012

nieuwigheden

Ik bracht vorige week een boekje uit de bib mee. Het was iets wat ik al langer wou proberen, maar ik dacht dat je er enkel kon mee haken en aangezien dat net iets is wat ik niet zo echt kan,... Maar in het boekje zag ik dat je met de Zpagetti ook kan breien en dat wierp een ander licht natuurlijk... Dus trok ik naar Veritas om een leuke Zpagetti uit te kiezen en breinaalden nr 12, 2 bamboeringen en begon ik gisteren aan het model Fiorentina. Benieuwd hoe dit zal aflopen... Verder kreeg ik van een vriendin ook een tip ivm de tetterende tiretten. Daar komt Bambiblauw op bezoek op 26 augustus en ik raak meer en meer overtuigd om daar een kijkje te gaan nemen... Mooie stofjes... Ik heb ook 2 patroontjes van Burda gekocht bij Veritas om eens uit te proberen. Een patroon voor een tricot kleedje voor mezelf, super easy model. We zullen zien hoe easy dat zal zijn... en een kleedje voor dochterlief... Verder nog veel plannen, alleen ontbreekt de tijd een beetje, 2 kindjes in huis vergen wel wat aandacht. Maar ne mens kan toch dromen van al zijn projectjes... Het komt er ooit wel allemaal van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten