Pagina's

zondag 3 november 2013

superslab

Over sommige projectjes schaam ik me soms dat ze lang zijn blijven liggen... Bij dit exemplaar had ik het onlangs ook, en toch nu ik het gisteravond afwerkte voelde het alsof het zo had moeten zijn. Het sponzen deel lag al enkele maanden geknipt. Lang was ik op zoek naar een biais passend bij het groen. Ik zocht in dezelfde tinten. Toen ik opeens een ingeving kreeg en dacht aan de opstrijkemblemen die ik ooit eens meebracht uit 'Action'. Ik wist het: het moest geen groen biais worden, maar wel dit gestippelde rood!
Het is een supergrote slabber geworden voor mijn grote 5jarige meid die af en toe nog wel eens durft te smossen... zeker met spaghettitoestanden!
Wat was ze blij toen ze deze ochtend haar slabber zag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten