Pagina's

maandag 15 september 2014

werelds kleedje

Ik zag onlangs een prachtig kleedje verschijnen op de blog van Liesellove. Nooit gedacht op dat moment dat ik een gelijkaardig exemplaar zou maken, daar ik ook niet gedacht had de stof zo snel tegen te komen. Maar ja, onverwachte dingen zijn vaak de plezantste. Zo botste ik op dit leuke stofje toen ik eigenlijk alleen maar een voeringstofje ging kopen bij Stoffen Van Leuven. Het lag zo lief te glimlachen naar me! Om het te laten doorlopen van tekening te omzeilen besloot ik het stof voor durf het zelvers kleedje in één stuk te maken en twee lusjes toe te voegen voor een riempje. Dat leek me een stuk simpeler. Het verliep allemaal vrij vlot en stak op een avond in elkaar.







 
België ligt hier onder mijn arm!!!

 
Verschillende kleurtjes van jasjes kunnen hierop gecombineerd worden. Dochterlief koos voor een geel exemplaar deze keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten