Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Beethoven vol auto's

Ik werkte nog maar eens een Beethoven af. Het beroemde Apple hemdje maar met lange mouw dus uit Ottobre. Het stofje helemaal alleen gekozen door zoonlief. 
Hemdjes zijn niet de eenvoudigste dingen, althans voor mij niet...dus uitstellingsvermogen halverwege het hemdje zorgde ervoor dat het wat langer op de kapstok bleef hangen. Nu moest er gewoon aan doorgewerkt worden want deze tijd van het jaar kunnen we al eens een lange mouw verdragen. 


Voor het eerst werkte ik ook met de kamsnaps van Prym. Plastic drukknoopjes... mmm ik ben overtuigd van het gemak om ze te plaatsen, alles van de eerste keer netjes op zijn plaats. De tijd zal mij echter moeten uitwijzen of ze ook sterk genoeg zijn om telbare keren open en dicht te doen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten