Pagina's

zondag 3 september 2017

de ideale sweaterbroek



Onlangs gaf ik me op om een patroon te testen van the minimi project. Een sweaterbroek, gemakkelijke broek, speelbroek, ... hoe noem je dat ook ??? Maar zoals mijn zoontje het zegt: ze zit supergoed!!! Dat is de mooiste commentaar toch?
 
Soit, the pompi pants, daar gaat het dus over.
 
 
Tekenen, knippen en maken nam een namiddag in beslag. Het patroon wijst voor zich. De broek zit als gegoten. 3 meevallers dus.
 
Daar het een testpatroon was, durfde ik niet zo goed in een nieuwe stof te knippen. Ik nam dus de overschot van de sweater die ik eerder maakte voor hem.  Het achterstuk maakt deze broek dan ook weer net iets anders dan andere broeken en ook een heel pak speelser! Het model is smal, maar ideaal voor mijn zoontje, gewoonlijk zijn de broeken eerder te breed en lijkt hij wat opgeblazen.
Ik ben er zeker van dat er nog zo broeken hier zullen gemaakt worden!
 
Normale foto's maken met mijn vijfjarig aapje  is moeilijker dan deze broek in elkaar zetten...
 
 





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten