Pagina's

woensdag 5 januari 2011

Op mijn vrij dagje heb ik nog wat zitten rondneuzen op internet en een beetje voorbereidend werk gedaan om enkele dingen te fabriceren, dingen afgewerkt,....

een speldenkussentje; deze tutorial vond ik op http://www.heatherbaileydesign.com/HBSquareDeal.pdf

De foto is niet helemaal scherp, maar ik ben dan ook geen topfotograaf, al zou ik dat soms wel willen...


Verder kan ik deze foto's nog meegeven...


het thee en naaikussentje is nog niet helemaal klaar, vandaag al de franjes aangenaaid...

Hier ga ik een toilettas voor mijn dochtertje mee maken, ze was helemaal gek van de stof met de eendjes. Ik vond ergens op internet ook een patroontje 'First Swim'

Bij de laatste foto kan ik vertellen dat ik enkel mijn lapjes al klaargeknipt heb. Ik vond meermaals een patroon voor een piramidegeldbeugeltje op internet en uiteindelijk vond ik ook een nederlandstalige tutorial wat toch altijd net iets makkelijker is ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten