Pagina's

donderdag 28 februari 2013

Antoinette en Lore

Mijn eerste Antoinette is klaar! Wat ben ik jaloers op die dochter van me! Eigenlijk koos ik het stofje voor mezelf, een rokje voor deze zomer dacht ik... maar toen dochterlief me met het stofje zag thuiskomen was ook zij op slag verkocht... Het wemelt een beetje op de foto vind ik zelf, ik ben dan ook niet dé topfotograaf... het zijn kleine bloemetjes...
De originele grote strik die bij de patroon zat, vond ik iets té bij dit kleedje en koos dan maar voor een peterpankraagje. Goede keuze. Ik weet niet of die linten iets voor dochterlief zijn... alhoewel ik het toch ooit eens proberen zal denk ik. Dit rode stofje was volgens mij ook niet soepel genoeg om die strikken erin te maken.
Het ziet er bijna perfect uit, maar aan de binnenkant kan het nog altijd beter vind ik, net als het inzetten van een rits, maar oefening baart kunst en ... oefenen wil ik echt wel!!! Ik leg de lat wel hoog voor mezelf maar alleen zo wordt je beter in die dingen!

stofjes gekocht bij Stoffen Van Leuven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten