Pagina's

zaterdag 23 februari 2013

kraamcadeautjes

Vandaag waren we uitgenodigd voor een babyborrel. Een beetje een speciale dag, mijn grootmoeder haar verjaardag en het is de eerste keer dat ze er niet bij is (we hebben haar spijtig genoeg vorig jaar verloren op 91jarige leeftijd...) en dat doet mij toch wel iets. Anderzijds kennismaken met nieuw leven in de familie... Maar ja, dat is het leven zeker...
Nu je kan naar zo een feestje niet met lege handen naartoe... en die handen zijn nu eenmaal creatief... dus kon ik het niet laten om een persoonlijk cadeautje mee te nemen. Hopelijk is de dame in kwestie of moet ik dames zeggen (mama en dochterlief) en ook een beetje de papa er toch blij mee. Ik heb er een tijdje aan gewerkt, maar zoals ik wel vaker eens doe, dingen laten liggen en dan op de valreep toch alles afwerken... Ik kon de foto's ook niet vroeger publiceren natuurlijk want dan zou de verrassing er kunnen af zijn...
Genoeg gekletst... de foto's dus

zakdoekdoosovertrek en een mandje

een beetje vanalles en nog wat

een rugzakje om babyspullen in mee te nemen en later voor dochterlief zelf

2 T-shirtjes, gepersonaliseerd

een luierzakje

mijn eerste tante Hilde pop
 
een zakje om schatten in op te bergen,
 
alles samen namen we dit mooi ingepakt mee naar het feest !!!!!

en het was een leuk feestje!!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten