Pagina's

woensdag 3 april 2013

een nieuwe maand

April is reeds begonnen en mijn voornemen is om mijn lopende projectjes af te werken deze maand. Ik durf nogal eens aan iets nieuw beginnen vooraleer het vorige klaar is en na lange tijd liggen er dus verschillende dingen onafgewerkt te wachten, te wachten.... eindeloos.
Een paar dagjes verlof tijdens deze paasvakantie zullen misschien wel de stapel iets kleiner kunnen maken...alhoewel... de paasvakantie is in de eerste plaats voor de kids! Stiekem hopend om toch ergens een paar uurtjes tijdens de 2 weken aan de naaimachine te kunnen zitten...maar geen nood, wat overdag niet kan, kan 's avonds...dat zijn soms de meest creatieve uren van de dag! Creatief niet altijd in de zin van werkelijk bezig te zijn, maar mijn geest werkt dan soms op volle toeren! Ook dat kan mij voldoening schenken!
Dus ik probeer deze maand vooral afgewerkte dingen te kunnen laten zien, mij sterk in te houden om aan iets nieuws te beginnen en we zien wel eind april.
2 dagen die ik alvast aangestipt heb in mijn agenda zijn
14 april: De Bonte Fabriek
27 april: dan ga ik een workshopke volgen om een perfect hemdje te leren maken bij deze mevrouw

Ja, oke, dan is de maand nog niet om, maar toch bijna, dus ja, dan ga ik voor iets nieuw!! Later meer hierover.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten