Pagina's

zaterdag 20 april 2013

nieuwe werkvriend

De laatste tijd had ik het al vaker laten vallen en het is er inderdaad van gekomen afgelopen week...
Ik heb er een nieuwe werkvriend bij voor mijn creatieve uitspattingen! Een Lewenstein overlock 700de.

Hij is een mooie aanvulling op mijn 1,5 jaar oude vriend!

 
Het speelde allemaal al langer door m'n hoofd, maar het werd pas echt menens na de laatste maakdag waar ik de workshop tricot t-shirt volgde. Ik toonde jullie al eerder het resultaat, maar vandaag vond dochterlief dat we haar broertje die t-shirt alvast eens konden aantrekken! Zeker omdat we vandaag een uitstapje maakten naar Planckendael. Zeer passend vond ze de kikkert-shirt!
Het model wou heel graag eens poseren met z'n nieuwe t-shirt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten