Pagina's

woensdag 10 juli 2013

kleine hebbedingen

Geen grote projecten deze zomer denk ik... zeker niet bij dit mooie weer... Samen met de kids ravotten komt op de eerste plaats! Af en toe een klein projectje om te zien of de naaimachine het nog doet...;-)


Oude sleutelhangers in een letterlijk nieuw jasje gestoken! Ik liet al eerder een exemplaar zien en blijkbaar vielhet in de smaak, al gauw kreeg ik nog dergelijke sleutelhangers in mijn schoot geworpen! De reclamelinten losgeknipt en mooie stofjes in de plaats! Zo wil ik ze wel gebruiken, net als mijn kleine spookjes hier in huis en elders!

Het ritszakje was bedoeld voor het 'Boogie board' van dochterlief, maar mijn hoofd was al in vakantiestemming en maakte dus een verkeerde berekening... tasje te klein. Maar de dochter trooste me al vlug... het zal wel voor iets kunnen dienen! De appel valt niet ver van de boom precies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten