Pagina's

dinsdag 23 juli 2013

kleine zomerprojectjes


Dit speldenkopje maakte ik aan de hand van deze tutorial!
kopje: kringloopwinkel
stofje: Veritas

Op Pinterest vond ik wel vaker bovenstaand idee. Vaak overspuiten ze de diertjes met deksel in éénzelfde kleur... maar ik vind persoonlijk de diertjes zo mooi dat ik het zonde vond om ze te overspuiten in geel, blauw, of welke kleur dan ook... Dus lieten we het zo en recycleren we de chocopotjes tot mooie bokaaltjes om leuke spullen in te bewaren! Ik denk dat hier nog choco zal gegeten worden!

Via Pinterest (alweer) kwam ik deze leuke tutorial tegen om sponzen shortjes te maken! Gisteren gevonden, vandaag uitgeprobeerd! Nu even wachten op ons model die zijn schoonheidsslaapje aan het doen is...
 
Update: Broeremans is wakker ondertussen....
 

 
en de short zit makkelijk...
 

1 opmerking:

  1. Dag Ilse Creatief,

    Superleuke creaties die je maakte!
    Tof gedaan.

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen