Pagina's

dinsdag 6 augustus 2013

dochterlief treedt in mijn sporen...

En hier kan ik alleen maar blij om zijn!
Vorige week reden we samen naar de Action. Daar vind je altijd wel snuisterijen... Zo ook deze leuke pakjes om vilten dieren te maken. Helemaal niet moeilijk, zo blijkt als mijn 5jarige dochter dit kan!
De vilten figuurtjes zijn helemaal voorgeperforeerd en vragen dus enkel een op- en neergaande steek! Super toch, na een half uurtje hebben ze een leuke knuffel!





Op Pinterest haalde ik het idee om de buizen van Pringles chips (of gelijkaardige merken) te bekleden met een leuk papiertje of ze te schilderen... Ik koos een (natuurlijk) roos papiertje voor dochterlief en voortaan dient de buis van de lekkere chipkes om haar penselen in op te bergen.
 
Ondertussen is hier terug een potje choco leegegewreven en hebben we dus een vrolijk dierenpotje bij! een hondje, een schaapje en een konijntje


2 opmerkingen:

  1. oh, da's kei-schattig! Ik moet naar den Action :-) Is ideaal voor op het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, er zijn vier verschillende figuurtjes en ze zijn zoals je weet van Action: spotgoedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen