Pagina's

donderdag 1 augustus 2013

recept 27 is echt voor mezelf geknipt!

 

 
 
Ik maakte al vaker dingen uit het boek " zo geknipt " van Sanne en Riet. Deze keer echt iets voor mezelf.  Recept 27 stond al langer op mijn verlanglijstje en tijdens mijn verlof is het ervan gekomen. De tas is helemaal klaar en ik ben uiterst tevreden. Ik stoef normaal niet graag, maar ik vind dat deze wel heel goed afgewerkt is, al zal dat grotendeels te maken hebben met de perfecte uitleg uit het boek! Ik maakte voor het eerst gebruik van mijn lintjes die ik bij Liel op de Bonte Fabriek gekocht heb. "Made with love", voor mezelf weliswaar, maar ik vond het perfect passen bij het stofje. Op die manier werd de binnenkant een tikkeltje meer! Ik waagde me ook aan een verstelbare schouderband, terug gebruik makend van de gespen die ik bij Liel kocht. Super! Een tas waar heel veel in kan, om overal mee naar toe te nemen, zeker ook op onze dierentuinuitstapjes dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten