Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Apple of Beethoven?

In blogland las ik zo vaak over het Apple hemdje van Ottobre. Mijn nieuwsgierigheid werd zo groot dat ik uiteindelijk ottobre 3/2010 kocht.
Wat ik nergens las voordien was dat datzelfde Apple hemdje er ook instond met lange mouwen onder de naam Beethoven. Zelfde voor- en achter pand, zelfde kraag, enkel de mouwen verschillen... kort en lang dus. 
Het stofje dat ik kocht voor het Apple hemdje bleek ook nog eens groot genoeg te zijn voor een Beethoven, dus werd het de lange mouw... 
Patroon uitgetest en goedgekeurd! 
Ik heb een 92 gemaakt, nu nog ruim voor mijn 2 jarige, zal voor het najaar zijn, maar het komt wel ongeveer overeen met een gekocht hemdje maat 92. 
Zoonlief was heel blij met zijn leeuwenhemd! Op 2 schoonheidsfoutjes na, ben ik ook tevreden! De 2de versie zal perfecter moeten dus.
foutje 1: stof kraag in de verkeerde richting
foutje 2: bovenste knoopsgat in verkeerde richting....


Ottobre en stof gekocht bij Koekepeertje op een Ijverige Wijven avond in Gent...


1 opmerking: