Pagina's

dinsdag 17 juni 2014

tuniek met open rug

Ik kondigde het al eerder aan dat het niet lang zou duren alvorens een tweede exemplaar uit het boek van Remi en Cosette vanonder mijn machine zou rollen. Het werd de tuniek met open rug. Ik heb jammergenoeg een aan-foto vergeten maken... maar ik kan wel vertellen: het kan tegen een stootje! Het heeft een verjaardagsfeestje en babyborrel overleefd en er werd wat mee gespeeld, gesprongen, gerold....
De commentaren op het kleedje waren lovend! Ik vond er op het laatste nippertje nog 2 leggings bij: een gele en een paarse. Zo kon ze dus inderdaad 2 dagen feesten met hetzelfde kleed! Omkeren, nieuwe legging bij en klaar is kees! Hier maak ik er zeker nog van, simpel, origineel, handig... en zo kan ik blijven doorgaan!
voor 

achter

voor zijde 2

achter zijde 2

detailfoto's knoopjes 

stofjes: kocht ik ooit bij Liefjes en Diefjes, blij dat ik er zolang mee gewacht heb om iets uit te maken, dit was het ideale project om deze gelijkgetinte stofjes te verwerken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten