Pagina's

zondag 10 januari 2016

pin it make it #1

Lieselove neemt afscheid van de webshop, maar gaat wel een nieuwe uitdaging aan. Pin it en make it.
Ik kan me er wel in vinden, zelf ook verslaafd aan pinterest, maar uiteindelijk meer pinnen dan dingen maken.... zucht.... Elke week 1 projectje dat ik gepind heb maken, lijkt mij niet haalbaar, maar ik doe mijn best. De blog gaat niet alleen over naaien, al is dit wel een groot onderdeel, hij heet niet voor niks Ilse creatief...
Vandaar, de eerste week is voorbij en ik heb toch al één pin gerealiseerd!
We vertrokken van de marble run:



en we bouwden onze schoenendoos om tot een knikkergarage. Het werd een mooie aanvulling op de knikkerbaan die zoonlief kreeg voor nieuwjaar.




 
We hebben het heel eenvoudig gehouden, een likje verf zou eventueel nog eens kunnen toegevoegd worden op een vrije woensdagmiddag....
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten