Pagina's

zondag 24 januari 2016

pin it make it #3

Een eerste pin it make it naaigerelateerd werkje. De naaimachine is er nochtans niet aan te pas gekomen!
Van een plastic dopje van een willekeurge fles ben ik vetrokken. Met mijn onlangs aangeschafte multitool maakte ik twee gaatjes erin. Een elastiekje erdoor en knopen,  Om het kussentje erbovenop te maken haalde ik de mosterd bij Hilde@home. Zij maakte een speldenkopkussenkopje wat ik ooit ook al eens maakte wist zo hoe groot ik mijn lapje moest knippen voor mijn kussentje in de ring. Rondje knippen, opvullen met pandavulling, toestroppen en inlijmen met (seconden)lijm. De secondenlijm kwam een klein beetje door de gaatjes onderaan waardoor mijn ring al snel aan mijn vingers vastgeplakt zat.... Pijnlijke zaak, maar ja, soms gaat er al eens iets fout als je creatief bezig bent...

 
Ik maakte twee exemplaren, pure verwennerij, eentje voor mezelf en eentje voor een vriendin waar ik maandelijks een naaidate mee heb... Of het handig is weet ik niet, maar een leuk gadget vind ik het alvast.

2 opmerkingen: