Pagina's

woensdag 14 mei 2014

icing rok

Afgelopen zondag terwijl beide kids aan het rusten waren rolde dit rokje vanonder mijn machine. Model Icing uit Home Made Mini Couture.
Ik maakte eerder al de Gingerbread en Blush uit het boek, toch vond ik deze beschrijving iets minder vlot gebracht. Ik voegde de kleine vlaggetjes aan het knopenpad niet toe. Dan zou ik al andere kleurtjes moeten nemen hebben en dat is dan weer bepalend wat er boven gedragen moet worden. Vandaar dus. Bij een volgend rokje ga ik dit wel eens toevoegen want het is wel een leuk accentje!
Het is een makkelijk model en er zullen er nog volgen denk ik.
Dit rokje past uitstekend bij het bloesje dat ook deze Home Made Mini Couture komt...


Nu wachten tot de zon weer wil schijnen om dit zonnig rokje aan te doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten