Pagina's

zondag 18 mei 2014

Eindelijk...

Een mens moet al eens  geduld hebben... Boek besteld, na een week nog geen bericht, toch nog maar eens gaan kijken en ja hoor... Daar stond hij dan te pronken!



Vanmiddag toezicht houden terwijl de kids de tuin onveilig maakten met waterballonnen was het ideale moment om eens op het gemak te neuzen in Valerie haar boek! Ik kan nu al zeggen...we hebben er weer zin in! Er zijn al een aantal modelletjes die ik in mijn hoofd op to do lijstje staan heb. Verder ben ik ook superblij met het patroon van het hemdje. Ik volgde bij haar de workshop en kwam toen met een superhemd naar huis terug...maar ondertussen (nu een goed jaar verder) had ik een groter maatje nodig om voor zoonlief te maken! Me happy!

Ook vandaag is er terug een leuke give away bij Spurrewubsie! Ook zij heeft het over hemdjes en de give away is zeker en vast de moeite waard! Neem maar een kijkje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten