Pagina's

maandag 25 augustus 2014

autospeelmat

Deze zomer kocht ik het kant en klaar pakket voor een autospeelmat bij Hilde@Home. Een superduidelijke handleiding, een zeer verzorgd pakket, kortom het was een plezier om te maken. Een dagje later stak alles in elkaar, 't is te zeggen, alles behalve de knoopjes. Er zaten drukknoopjes bij, er werden kamsnaps ook vernoemd in de handleiding en dat alles deed me twijfelen. Ik heb tot op heden nog niet met kamsnaps gewerkt. Ik heb wel het hulpstukje gekocht voor de prymtang en bijhorende plastiek drukknoopjes maar ook nog niet durven testen. Nu was ik zo fier op mijn resultaat dat ik schrik had om het handvat te verpesten door het eventueel mislukken van de kamsnaps. Gisteren hakte ik de knoop door of naaide ik hem aan ;-). Ik naaide de bijgeleverde drukknoopjes aan de handvaten met een gewoon knoopje als versiering aan de andere kant!
 
 



  








1 opmerking:

  1. Héél mooi, Ilse! En wat een leuk idee om het met die knoopjes bovenop de innaaibare drukknoopjes extra vrolijk te maken! Hopelijk zorgt de automat nog voor uren speelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen