Pagina's

maandag 25 augustus 2014

fruitige projecten

Ik greep nog eens terug naar het patroon uit stof voor doe het zelvers. Bovenstukje met rechte rok. Ik voegde er enkel twee lusjes aan toe om een riempje door te steken. Dit had ik totnogtoe nog niet gedaan en vond het eens iets anders dan telkens paspel ertussen te steken. Op de foto nog een rood riempje met witte stippen, ondertussen een effenrood riempje gevonden. 

 Verder had dochterlief ook nog een pennenzak nodig voor in haar koffer van de tekenacademie. Potloden en penselen rollen anders doorheen de hele koffer...

Toen bleek dat er nog stof over was, heb ik me vlug aan het projectje uit het boek van Elke Vanelderen 'Van naald tot draad' gewaagd. Ik maakte een hoesje voor de tablet van mijn ouders. Het ging inderdaad snel. De volgorde heb ik enigszins gewijzigd om netter af te werken en in plaats van 1 knoop gebruikte ik twee knopen. Ik heb graag dat alles goed vast op zijn plaats zit. ;-)


Het hoesje is nog niet in ontvangst genomen maar bij deze hebben ze het toch al gezien! Nu maar hopen dat de tablet erin past!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten