Pagina's

zondag 26 mei 2013

Charlie probeersel

Afgelopen vrijdag probeerde ik dus de Charlie...
proberen, ja zo moet ik het omschrijven...
ik stuitte op enkele probleempjes:
rode tricot krimpt tov de piratentricot... grrrr
krijg aan het eind van de rit de trui niet over het hoofd van zoonlief en nee hij heeft geen dik hoofd....

Wat hebben we geleerd?
geen goedkope tricot kopen
bij elke stap opletten wat te doen want ik begin stilaan te twijfelen of ik wel een stretchsteek gebruikt heb aan de hals....


 
Ik werk hem nog af aan de boorden, om te zien of ik op nog problemen stuit... en onthoud: oefening baart kunst!
Ik twijfel niet aan het patroon, mijn mede naaistergenoot van vrijdag kon 's avonds wel een perfecte trui aan haar zoon aantrekken! Hij is supergeslaagd! Het stofje vind ik ook zeer leuk...een echt jongensstofje als je het mij vraagt! Zeer leuk idee van haar ook om het voorpand in twee te knippen!
 

1 opmerking:

  1. Draai ne keer terug binnenste buiten, dan moet je toch kunnen zien of je een tricot steek gebruikt hebt. Het kan bijna niet anders of het ligt daar aan. En 't is nog wel zoooo schattig...

    BeantwoordenVerwijderen