Pagina's

zondag 19 mei 2013

rustig....

Het lijkt hier rustig als je de blog bekijkt, maar niets is minder waar.... Er gebeurt hier heel veel, zeker met 2 kids in huis... of net niet... veel leven in de brouwerij, mijn kleine jongen kan sinds een weekje stappen... mijn flinke meid eist op haar manier aandacht op...
Tijdens dit lange weekend voor de meesten onder jullie ben ik naarstig aan het werk, maar je hoort mij niet klagen hoor, dinsdagavond start voor mij dan een lang weekend!!! Ik hoop dan terug in actie te kunnen schieten! Nu ja, er zijn 2 rokken half afgewerkt voor mezelf, nog de blinde rits (brrr dat is altijd een moeilijk puntje voor me!) en de zoom natuurlijk. Rokje nummer 1 met een stofje dat ik vorig jaar reeds op de verkoop van bambiblauw te gast bij de tetterende tiretten kocht en rokje nummer 2 met een stofje dat ik vorige week kocht bij creadroom. Een stofje waar ik al langer mijn hart aan verloren had...
Er is ondertussen ook nog een kleed voor mezelf geknipt, een patroon uit een Ottobre.... spannend, ik heb nog nooit een kleed voor mezelf gemaakt... en verder ligt er ook nog een broek voor mijn kleine jongen geknipt... ook een patroon uit een Ottobre... Later meer hierover.
Ondertussen genoot ik, gisteren na het werk, van het goede weer ... de aardbeiplantjes hebben een plaats gekregen in de tuin samen met onze 2 nieuwe bewoners en deze zijn heeeeel braaf!

Weldra meer dus!

Waar ik alvast naar uitkijk... aanstaande vrijdag waag ik mij samen met een vriendin aan een Charlie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten