Pagina's

zondag 26 mei 2013

lotta rokje


Op de website van deze lieve en ongelooflijk creatieve dame vond ik het patroon voor het lotta rokje. Toen ik het niet onmiddellijk kon downloaden mailde Griet me het patroontje door. Zeer lief van haar en nogmaals bedankt dus!

Ik werkte met katoen (gekregen van een lieve collega) en maakte voor dochterlief een pandenrokje met 7 stroken. Achteraf gezien had het ook met 6 kunnen volstaan, maar de dochter vindt dit helemaal niet erg, hoe meer het zwaait hoe liever ze het heeft!
Onderaan werkte ik het rokje af met een paspel (gekocht bij Veritas). Het is eens iets anders en ik vind het best meevallen!

1 opmerking:

  1. Dag Ilse,

    Superschattig rokje! Heel leuk voor de zomer :)

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen