Pagina's

vrijdag 15 maart 2013

een jongenslamp

Ik wil zeker niet met de eer gaan lopen. Ik haalde het idee hier.
Ik vond het supermooi en wist zeker de volgende keer dat ik bij Ikea langsging zou ik er eentje kopen! Na een superspeurtocht vond ik het desbetreffende exemplaar niet, maar ik liet me niet met lege handen naar huis sturen... ik kocht een ander exemplaar waarvan ik wist dat het ook wel zou lukken! Namelijk: de kvarna lamp!


voila, ik kon aan de slag. Ik knipte een stuk stof van 34 op 22 cm groot, zigzag de randjes netjes om, ahja, want ik heb nog steeds geen overlock (staat wel op mijn verlanglijstje). Ik stik het geheel netjes dicht zodat ik een ronde bekom en boven en onderaan werk ik alles netjes af met een biaislintje... Voila, die gewone lamp van Ikea is net iets meer en zal schitteren bij zoonlief op de kamer!


 

 
Waarschijnlijk volgt er ook nog een meisjesmodel! Als dochterlief dit ziet.... kan ik haar commentaar al raden!
En Hilde, merci voor de tip!

2 opmerkingen:

  1. da's inderdaad een héél leuk alternatief! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel blij dat er een alternatief is! Pinde het idee van Hilde al een hele tijd geleden en had nu plannen om er een serie te maken. Had de stof al ingeslagen... Bedankt voor de nieuwe lamp ;)

    BeantwoordenVerwijderen