Pagina's

zondag 3 maart 2013

eerste jongensmaaksel

Dochterlief raakt stilaan bedolven onder de rokjes en kleedjes... het werd stilaan tijd om me aan een jongensartikel te wagen.
Mijn eerste exemplaar is klaar en ik ben er fier op! Terecht vind ik....
In het eerste Ottobre exemplaar van 2013 staat een tuinbroek en dat werd meteen mijn eerste uitdaging voor zoonlief!
Manlief zag de tuinbroek in het roos afgebeeld staan in de Ottobre en zag dat niet zitten natuurlijk, eerlijk gezegd: ik ook niet, een ander kleurtje dus. Ik ging voor groene gabardine... heel mooi dacht ik, alhoewel als ik nu mijn afgewerkt exemplaar zie, het mij misschien toch te veel aan een werkoverall doet denken... We laten morgen zoonlief de broek testen en indien goedgekeurd maak ik een tweede versie in blauw!



 
Het perenstofje dat ik ooit kreeg van een collega deed dienst als leuk beleg, ja ook de binnenkant mag gezien worden! Foto's met model volgen later....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten