Pagina's

zondag 3 maart 2013

tweede tante Hilde pop

Na het cadeautje voor het baby'tje dat we vorige week ging bewonderen, kon een exemplaar voor dochterlief niet achterblijven... Omdat Lore toch al iets groter is (bijna 5 ondertussen) koos ik voor een naaktmodel (het klinkt raar zoals ik het hier neerpen) met aparte kleedjes... Dochterlief doet niet liever dan kleedjes passen, uitdoen, aandoen,.. bij haar zelf en bij de poppen...
Het kleedje valt een beetje ruim aan de hals vind ik zelf, nochtans denk ik wel volledig de beschrijving gevolgd te hebben...
Tweede foutje: ja ik vergat de tenen te doorstikken voor het keren, dus deze pop heeft spitsvoeten! Volgende exemplaar zal meer aandacht vragen en ik denk dat ik dan voor een jongensexemplaar ga!

Nu nog wat genieten van een luie zondag, wachten vol ongeduld op het programma van de volgende maakdag (24 maart) dat vanavond wordt bekend gemaakt....

Deze ochtend kregen we alvast bezoek van twee eendjes in de tuin...


Onze kleine jongen merkte ze het eerst op... hij zat volop geluidjes te produceren aan het grote raam... pas als we bij hem gingen kijken wat er aan de hand was, zagen we deze twee lieverdjes...
Na vijf minuten zetten ze hun tocht verder, over de haag klimop naar de buren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten