Pagina's

zondag 24 maart 2013

maakdag deel 2

Deze ochtend trok ik voor de tweede keer richting Miat om er een maakdag mee te maken, te beleven!!! De sneeuw trachtte er een stokje voor te steken maar ik was vastberaden, dit kon ik niet missen!
Zij organiseerde dit event en ze weet van aanpakken! Het werd weer een voltreffer. Al die blije gezichten, ijverige dames (want het zijn toch vooral dames), ferm om te zien!
Rond half tien trok ik naar mijn plaatsje aldaar bij deze lieve dame: Missy N.
Vol geduld trachtte ze ons wegwijs te maken in de wereld van tricot.
Het patroon konden we zelf kiezen op voorhand, zij begeleidde ons bij het maken van een t-shirt. Op aanraden van haar bij de inschrijving en ondertussen ook uit ervaring had ik mijn patroon uit de Ottobre gehaald! Het zou een t-shirt voor zoonlief worden. Voor hem heb ik nog niet zoveel gemaakt en ik vind dat hij er wel recht op heeft!
Het resultaat mag er wel zijn vind ik!
maatje 86, voor dit najaar dus

de naad onderaan kan beter, een tweelingnaald kent precies ook nog enkele geheimen voor me (de foto's zijn jammergenoeg ook niet van superkwaliteit merk ik nu hier)

maar deze perfect afgewerkte naadjes met de overlock, daar kan ik verliefd op worden, ja het doet mijn honger naar een eigen overlock nog groter worden!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten