Pagina's

zondag 31 maart 2013

rondje met een randje

Ook recept 8 werd gemaakt voor een heel speciaal stoeltje. Dat stoeltje heeft een rijk verleden. Het was ooit het meest begeerde stoeltje bij mijn grootmoeder zaliger. Elk kleinkind zou er voor gevochten hebben om op te mogen zitten... Al die kleintjes zijn ondertussen groot geworden, grootmoeder is al een tijdje van ons heengegaan en het stoeltje belandde uiteindelijk bij mijn ouders. Ondertussen zijn er daar kleinkinderen die er zo graag opzitten. Het oorspronkelijke kussen dat op het stoeltje lag is aan vervanging toe. Toen ik recept 8 zag in het boek Zo geknipt, dacht ik hé dat is een idee...
Dus zo gedacht zo gedaan.... Ik begon er aan vol goede moed, het leek aanvankelijk ook heel simpel, totdat ik het kussen begon te vullen... De vulling is er enkele keren terug uitgeweest en opnieuw gevuld en toch blijft het tot op heden niet echt rond... Geen idee wat er verkeerd loopt... Leeg is het een perfecte ronde, opgevuld heeft het eerder weg van een eitje... deze tijd van het jaar zou je denken : zeer passend... maar toch....
Ik hoop nog steeds dat het door veelvuldig op te zitten het nog goed komt, maar ik heb twijfels....
Wie raad kan geven, graag....!

stof:  gekregen van een vriendin
paspel: stoffenspektakel Gent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten